- Filter op thema:
- Bestellen
- Verzenden
- Personaliseren
- Bestellen
- Verzenden
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Het e-mailadres dat u heeft opgegeven tijdens het maken van uw account, is tevens uw inlognaam. U kunt het niet wijzigen. Het is alleen mogelijk het account te verwijderen en vervolgens een nieuw account aan te maken met het gewenste e-mailadres.
Kan ik meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?
Dat is geen enkel probleem. U kunt per besteld boek een eigen afleveradres opgeven. U heeft zelfs de mogelijkheid om bij een te bestellen boek voor meerdere mensen een Excel-bestand te uploaden.
Controleert iemand bij jullie of de door mij ingevulde namen en boodschap goed zijn geplaatst?
Nee, datgene wat u als tekst invoert én accordeert, wordt afgedrukt. Controleer daarom zelf het gebruik van hoofdletters en leestekens.
Corrigeert het programma zelf taal- en typfouten?
Nee, datgene wat u als tekst invoert én accordeert, wordt afgedrukt. Controleer daarom zelf het gebruik van hoofdletters en leestekens.
Is het mogelijk een bestelling met spoed te laten uitvoeren?
Boek als Cadeau produceert en verzendt als enige webwinkel elk gepersonaliseerd boek al met spoed binnen twee werkdagen. Sneller is niet mogelijk, aangezien elk boek speciaal voor u wordt gedrukt.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na uw bestelling ontvangt u een automatische bevestiging per e-mail. Wanneer u na een uur nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen, controleer dan uw spambox. Of neem per e-mail contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
U heeft de mogelijkheid de bestelling te annuleren of te wijzigen; aangezien het om maatwerk gaat, dient u dat op dezelfde dag van de bestelling te doen voor 17.00 uur door het zenden van een e-mail aan info@boekalscadeau.nl. Daarna is annulering of wijziging niet meer mogelijk, aangezien de productie van het boek al is gestart.
Wat is de uitvoering van een boek?
Elk boek is uitgevoerd als een paperpack van 12,5 x 20 cm met een omvang van 112 pagina's. Het boek ziet eruit als een normaal boek zoals dat in de boekwinkel te koop is.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Op onze sites staat duidelijk aangegeven op welke datum uw bestelling wordt verzonden als u nu bestelt. Gebruikelijk is dat uw bestelling op de eerste werkdag nadat u heeft besteld, wordt verzonden via PostNL.
Kunnen de producten samen verzonden worden?
Voor bestellingen naar één adres geldt dat voor de goedkoopste verzending wordt gekozen. Tot vier boeken worden aparte verzendhulzen gebruikt, die elk boek goed beschermen. Vanaf vier exemplaren wordt er een pakket verzonden.
Kan mijn bestelling door de brievenbus?
Een enkel boek in een kartonnen verzendhuls past door de brievenbus. Vanaf 4 exemplaren aan één adres ontvangt u een pakket dat niet door de brievenbus past.
Is het mogelijk mijn bestelling ergens op te halen?
Het is helaas niet mogelijk dat u uw bestelling ergens ophaalt.
Wat moet ik doen als ik een misdruk heb ontvangen?
Wanneer u een misdruk heeft ontvangen, stuurt u een e-mail naar info@boekalscadeau.nl met daarin uw ordernummer en de melding wat er mis is met het boek. Klantenservice neemt dan snel contact met u op en zoekt naar de oplossing waar u het meeste aan heeft. In de meeste gevallen heeft u de keuze of u uw geld terug wilt of een nieuw boek wenst te ontvangen. In alle gevallen ontvangt Boek als Cadeau graag het foutieve boek terug.
Er staat een tekstfout in het boek. Wat kan ik doen?
Wanneer u een tekstfout in het boek ontdekt en deze fout is ontstaan doordat u een fout heeft gemaakt bij invoer, helpen wij toch graag. Stuur een e-mail naar info@boekalscadeau.nl met vermelding van uw ordernummer en de fout in het boek. Klantenservice zal u snel een voorstel doen om het probleem op te lossen en tegen gereduceerd tarief een nieuw boek voor u te maken.
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@boekalscadeau.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bestelproces
Stap 1
Maak je cadeau persoonlijk
Stap 2
Bekijk en controleer de live preview
Stap 3
Bekijk jouw winkelwagen
Stap 4
Vul jouw gegevens in.....
Stap 5
Controleer totaaloverzicht
Stap 6
Betaalmethode en bestelling afronden